Seguirem treballant per recuperar els autèntics valors del poble: personalitat, territori, patrimoni...

diumenge, 25 de febrer del 2007

l'autobús urbà de Lliçà de Vall

Un veí del nostre poble ens tramet aquest escrit.

Voldria exposar el meu punt de vista i la meva protesta pel pèssim recorregut del “nostre” autobús, ja que passa per unes indústries on qui més qui menys pot anar amb cotxe propi, i, en canvi, hi ha trossos molt importants i necessitats per on no passa. En més d'un mes que l'agafem no he vist mai que ningú l'utilitzés. També crec que molts agrairien que, per intentar solucionar les querelles entre l’ajuntament local i el de Parets, l'autobús d'aquesta població arribés fins a la rotonda entre Lliçà i Parets, a la carretera de Sabadell, i confrontés amb el de Lliçà, amb els mateixos horaris, ja que, a causa dels pocs comerços locals que hi ha, als que no disposem de cotxe, l’autobús ens fa un servei molt justet. No negaré que a alguns sí que els en fa, però estic convençut que podria millorar força. Ja sé que no és facil, però tampoc deu ser impossible.

També és un mal servei que, si anem a comprar, per exemple, al Caprabo (abans can Carreras), no hi hagi autobús de tornada, si no és que es va fins a Can Coll a peu. Llavors, si no es pot caminar, s’ha de llogar un taxi, i, per tant, es converteix en un servei a mitges. Sí, ja sé que hem d’agrair que els avis com jo ho tinguem de franc, però no deixa de ser un servei a mitges, i, amb poca diferència més de despesa i planejant-ho millor seria un servei més complet i més d’agrair. Crec que haurien de temptejar millor les necessitats per barris i els llocs més adequats de les corresponents parades, qui són els que més ho necessiten, i no tan sols el que opinen certes persones.

No sóc l’únic que ha trobat algunes coses mal planejades, el que passa és que, com amb gairebé tot, ningú s’atreveix a dir-ho.